Progres
ul. Jacka Malczewskiego 11
13-200 Działdowo
woj. warmińsko-mazurskie
+48 509 732 596

www.reklamyprogres.pl
progres@reklamyprogres.pl
GPS: 53.246150, 20.200603

Reklamowe gadżety do samochodu!

PROGRES

Gadżety to bardzo szeroko stosowane przedmioty w większości kampanii marketingowych. Firma Progres już od 1992 roku wpływa na wybór marketerów. Jest to przedsiębiorstwo o charakterze produkcyjno-handlowym, które oferuje rozmaite gadżety, tak ważne w każdej efektywnej strategii reklamowej. Regularnie współpracują zarówno z podmiotami indywidualnymi, różnej wielkości firmami oraz agencjami reklamowymi. Przez te wszystkie lata istnienia na rynku wciąż dokładnie wsłuchują się w proponowane im sugestie.

Ponad dwadzieścia lat doświadczenia z pewnością bardzo wpłynęło na jakość oferowanych przez nich usług i produktów. Funkcjonując w czasach, gdy działania marketingowe przechodziły przez znaczące zmiany z preferencji mediów analogowych na te cyfrowe, zdołali efektywnie dopasować się do innych, nowych metod. Dzisiaj stanowią silną konkurencję z urozmaiconą ofertą, która charakteryzuje się wyjątkowo wysoką jakością oraz atrakcyjnymi cenami. Ich artykuły jak na przykład zapachy samochodowe z pewnością świetnie będą prezentowały się na rozmaitych targach czy spotkaniach z klientami.

Nowoczesny i tradycyjny marketing

Już od długiego czasu istnieje debata na temat korzystania z nowoczesnych i bardziej tradycyjnych form marketingu. Z jednej strony wciąż istnieje marketing oparty na mediach analogowych, takich jak spoty reklamowe w telewizji czy też w radio. Jednakże z drugiej strony, to Internet staje się bardzo popularnym źródłem nie tylko rozrywki, ale także rzetelnych informacji. Coraz więcej osób regularnie korzysta z Internetu i to właśnie dlatego to źródło informacji jest tak atrakcyjne, w porównaniu do reklamy w gazecie, w czasach spadku czytelnictwa.

Ten konflikt pomiędzy starszymi metodami marketingu i tymi wykorzystującymi nowe media często nie bierze pod uwagę gadżetów, które stanowią grupę znajdującą się niejako pośrodku. Zaczęto je stosować wiele lat temu i taki rodzaj marketingu pozostał już w wielu firmach jako standardowe działanie. Mnóstwo przedsiębiorstw zamawia na przykład długopisy, breloki czy zawieszki zapachowe, które pozostają w siedzibie lub są rozdawane potencjalnym klientom na targach czy innych spotkaniach firmowych. Dlaczego ich stosowanie jest opłacalne?

Zalety stosowania gadżetów w marketingu

Gadżety w marketingu posiadają bardzo specyficzne zadanie – mają krótkotrwale wspierać sprzedaż i być jednym z bodźców zachęcających klienta do przyjrzenia się ofercie. Co więcej, każdy taki gadżet jest zwykle bardzo uniwersalnym przedmiotem, który kiedy odpowiednio ukierunkowany, stanowi idealny sposób na promocję. Nie tylko wzmacnia się świadomość konsumentów na temat danej marki, ale także taki odpowiednio dopasowany gadżet pozytywnie wpływa na emocjonalność klienta i jego chęć do eksperymentowania.

Pomimo że działanie gadżetów działa głównie przez krótki czas, to posiadają one również znamiona bardziej długotrwałego wpływu. Klient, posiadając przykładowy długopis czy zawieszkę z logo firmy, może znacznie chętniej po raz drugi wybrać usługi lub produkty danej marki. Niemniej jednak, wybierając serię takich gadżetów, należy zrobić to bardzo uważnie. Wyselekcjonowane przez nas przedmioty niekoniecznie muszą pasować do naszej marki, ale warto jest zdecydować się na takie, które są atrakcyjne, ciekawe oraz odpowiadają wartościom i celom firmy.

Oferta

Progres to firma, która zdołała się dostosować do zmieniających się wymagań rynku. Dzięki temu nauczyli się, że różne branże mogą posiadać inne potrzeby, a co za tym idzie, ich strategie marketingowe i cele będą także się różniły. Z tego względu niezmiennie wprowadzają coraz to nowe produkty do swojej oferty tak, by odpowiedzieć nawet na najbardziej wymagające potrzeby ich klientów. Konsekwencją tego jest dostarczenie swoim klientom różnorodnych zawieszek zapachowych, komisowych, katalogów wykrojników, zapalniczek...

Dzięki ich różnorodnemu asortymentowi z pewnością każda firma planująca wdrożenie użycia gadżetów w ich strategii, znajdzie takie przedmioty, które będą pasowały do ich wartości i celów. Na ich stronie internetowej można znaleźć bogactwo uroczych i estetycznych zawieszek do aut, które przypomną o marce podczas codziennych dojazdów do pracy, zapalniczki z logo, będącą atrakcyjną formą budowania marki czy też etui na dokumenty, które zostanie z klientem przez długi czas. Różnorodność gadżetów, jeśli prawidłowo użyta w kampanii, to bardzo efektywny element każdej strategii marketingowej.